KINGITUSTEKIIRABI.EE KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED
PAKI KÄTTESAAMINE
- Kui kiiresti tuleb kaup kohale?
Järgmisel tööpäeval.
Kui sooritate ostu enne kella 16. Meil on kõik tooted Lõunakeskuse poes olemas, paneme paki Omniva pakiauotmaati ja Omniva on lubanud, et toimetab selle kohale eeldatavalt järgmisel tööpäeval. Nädalavahetuse ja kõrghooajal võib kohaletoimetamine võtta pisut rohkem aega.
- Kas teie e-poes on kauba kättetoimetamine tasuta?
Jah, kui tellimuse summa on üle 30€ ja kasutate pakiautomaati, siis saatekulu ei lisandu.
Jah, kui tulete Tartu Lõunakeskuse Kingiabi poodi ise kaubale järele.
- Kas saab teha tellimuse teise inimese (kingisaaja) nimele?
Jah!
Palun kirjutage lahtrisse Märkused tellimuse kohta, et paki saatmise andmed on kingisaaja omad.
Kui olete püsiklient ja tellimise lahtrid on eeltäidetud, siis palun kirjutage lahtrisse Märkused tellimuse kohta kingisaaja nimi, telefon, e-mail ja aadress, kui kulleriga.
- Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
Jah.
Kui olete meilt ostnud, siis tuleb teile 3 teadet – 1. oleme teie tellimuse kätte saanud, 2. oleme teie paki teele pannud ja 3. kui olete paki kätte saanud, siis tagasiside.
- Tellisin paki koju, mitu korda mulle helistatakse?
Omniva kuller helistab 2 korda.
Kui ta ühendust ei saa, viiakse pakk elukohajärgsesse postkontorisse, kus pakki hoitakse 14 päeva.
- Kas te saadate pakke ka väljaspoole Eestit?
Meil ei ole väljaspoole Eestit paki saatmine ostukorvis automatiseeritud. Küll aga saab Eesti Posti vahendusel seda teha. Palun saatke toote link, mida soovite osta väljaspoole Eestit kingiabi@kingiabi.ee ja me saadame teile e-arve koos saatekulu ja orienteeruva kohale toimetamise ajaga. Kui see teile sobib, siis teete ülekande ja me paneme paki teele.
TELLIMINE
- Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?
Ei pea.
Tooteid saate tellida sisestades ainult paki kätte saamiseks vajalikud andmed.
Kui registreerite ennast püsikliendiks, on teile kohe soodustus 5% ning 300€ käibe täitumisel -10% püsisoodustust kõikidelt ostudelt. Lisaks tulevad erilised sooduspakkumised infokirja teel 6 korda aastas; saate näha oma ostude ajalugu ja tellimine on lihtsam tänu eeltäidetud väljadele.
- Kas ma saan oma Interneti tellimust tühistada või muuta?
Jah.
Võtke meiega võimalikult kiiresti ühendust 56 836 208 või kingiabi@kingiabi.ee. Kiirema teenindamise huvides märkige oma nimi ja tellimuse number.
- Kui kaup või kingitus ei sobi, kas see on võimalik tagastada?
Jah.
14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Kirjutage kingiabi@kingiabi.ee vabas vormis või täitke Müügitingimused lõpus tagastusleht ja saatke originaalpakendis ja kasutamata kaup meile. Kingituste Kiirabi OÜ tagastab teile raha 5 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Kas on võimalik telefoni teel tellimust teha?
Jah.
Helistage E-P tel 9-21 tel 56 836 208, võtame teie tellimuse vastu. Tellimuse kinnituse saadame teile e-maili teel. Kui e-tellimuse kinnitate, siis on tellimus tehtud.
- Mis saab, kui minu poolt tellitud toode/tooted on laost otsas?
Meil on e-poes tooted, mis on füüsiliselt Lõunakeskuse poes olemas. Sellist olukorda saab juhtuda ainult e-poe tehnilise rikke tõttu. Kui toode on laost otsas, siis võtame teiega koheselt ühendust (hiljemalt järgmisel tööpäeval). Anname teada, et mitme päeva pärast toode lattu jõuab. Kui teile see ooteaeg sobib, siis tänuks vastutulelikkuse eest anname teile järgmiseks ostuks sooduskoodi. Kui ooteaeg ei sobi, siis teeme samal päeval tagasimakse teie pangakontole.
- Kas ma saan ostmisel ka firmale arve?
Jah.
Ostukorvis kirjutage lahtritesse firma nimi ja aadress. Automaatselt arvet e-mailile ei tule.
Vormistame esimesel tööpäeval raamatupidamise jaoks arve ja saadame teie e-mailile. Digiarve puhul palun märkuste lahtrisse see soov kirja panna.
- Kas püsikliendina saan ma soodustusi ka?
Jah.
kohe soodustus 5% ning 300€ käibe täitumisel -10% püsisoodustust kõikidelt ostudelt.
Lisaks tulevad püsiklientidele erilised sooduspakkumised, sh sooduskoodid infokirja teel 6 korda aastas.
- Millised on maksevõimalused?
Meile saab tasuda: SEB Pank, Swedbank, LHV Pank, krediitkaart, panga ülekanne.
Kui valid maksevõimalusena pangaülekande, siis Sinu tellimus täidetakse peale pangaülekande laekumist.
- Olen ostukorvi lisanud toote, mida ei soovi. Kuidas ma selle sealt eemaldan?
Mine maksmise lehelt tagasi ostukorvi lehele. Nüüd on Sul nupud, kus saad koguseid muuta ja tooteid eemaldada. Vajuta nuppu uuenda ostukorvi. Tehtud!
- Unustasin oma kliendi konto salasõna. Kuidas pean nüüd edasi toimima?
Palun sisesta “Logi sisse” oma e-posti aadress. Sulle saadetakse kiri lingiga, mille abil saad endale uue parooli määrata.
- Kui mul on teie juures kliendi konto, siis kuidas saan oma aadressi jm muuta?
Logige ennast sisse. Kui te olete ostukorvis, siis kirjutage väljale vana aadressi vm asemel uus ja salvestage. Nii salvestub see automaatselt teie kliendi kontos.
- Ma ei leidnud teie e-poest sobivat toodet, kas ma saan saata teile sooviavalduse?
Jah.
Kontakt all on vorm
TEHNILISED LAHENDUSED
- Miks te kogute nii palju andmeid ja mis ma nende küpsistega peale hakkan?
Andmekogumine on internetilehe tavaline osa, ära muretse! Küpsistega ei pea midagi peale hakkama. Veebiküpsis on lihtsalt tekstilõik, mis sisaldab veebiserverile vajalikku infot arvutikasutaja äratundmiseks.
- Mis on GDPR?
GDPR on isikuandmete kaitse üldmäärus, mille eesmärk on kindlustada isikuandmete parem kaitse, andes isikule suurema kontrolli oma andmete üle.
- Kelle poole pöörduda tehniliste probleemidega (makse ei lähe läbi, internetibrauser ei luba mul ostu sooritada jne)?
Meil on chat E-P kl 9-21, kus saate reaalajas tehnilisele probleemile lahenduse. Chatis võite anda ka enda telefoni numbri, millele me saame helistada, kui kirjalikult on seda probleemi keeruline seletada. Kui tehniline probleem tekib pärast kl 21, siis palun kirjutage e-mailile kingiabi@kingiabi.ee
MUU
- Mul on väga vinge toode, mida tahaksin teie poes müüa, kuidas ma teiega ühendust võtan?
Meile saab alati tooteid soovitada ja pakkuda koostöö vormil.